Jak otěhotnět

jak otěhotnět co nejrychleji
zdroj: pexels.com

Připravili jsme pro vás článek s několika zaručenými tipy, které vám pomohou s otěhotněním. Plánujete miminko a pokládáte si otázku, jak otěhotnět? Po přečtení tohoto článku už nebudete mít žádné dotazy a rovnou se budete moci začít snažit. Každá žena, která se cítí připravená, nechce obvykle s těhotenstvím dlouho otálet.

Jezte dostatek vitamínů

Dostatečný příjem vitamínů, minerálů a dalších prospěšných látek je pro úspěšné těhotenství nezbytný. Vitamíny můžete načerpat ze stravy (což je ideální) nebo prostřednictvím potravinových doplňků. O jejich užívání si ale nejprve promluvte s gynekologem nebo s praktickým lékařem. Jestliže chcete otěhotnět ihned po vysazení antikoncepce, začněte zásobit své tělo vitamíny už s několikatýdenním předstihem.

Pozorujte svůj cyklus

O menstruačním cyklu si před snažením o miminko zjistěte co nejvíce informací. Vysledujte, kdy máte ovulaci a snažte se maximálně porozumět svému tělu, které se vám pak spíše odmění novorozencem. Není pravda, že ovulace vždy přichází čtrnáctý den cyklu. Každá žena to má jinak, obzvlášť pak ženy s nepravidelnou menstruací mohou otěhotnět opravdu nahodile téměř kdykoliv.

Najděte ideální sexuální polohu

Věříte, že na otěhotnění má vliv i poloha při sexu? Jestliže si stále pokládáte otázku jak otěhotnět, možná právě vhodná sexuální poloha vám nabízí správnou odpověď. Bohužel nelze prokázat, jaká poloha je ta nejlepší. Doporučujeme si však sex užívat a najít si polohu, která vám bude příjemná. I to je totiž důležité pro početí miminka.

Jak otěhotnět? Zaměřte se na kvalitu spermií

Mnozí partneři se domnívají, že čím častěji budou mít sex, tím spíše to povede k početí. Není to však nezbytně pravda, protože spermie dokážou v ženském těle žít až 72 hodin po aktu. Je tak možné otěhotnět třeba i druhý nebo třetí den po pohlavním styku.

Spíše než na jeho četnost byste se měli soustředit na kvalitu spermií, kterou lze podpořit vyváženým jídelníčkem nebo prodyšným spodním prádlem. Stejně tak je ke škodě, když partner kouří nebo je častým konzumentem alkoholických nápojů.